Όροι συνεργασίας καθαρισμού και συντήρησης.

Aναλαμβάνουμε τον καθαρισμό και την συντήρηση των χαλιών σας  καθώς και την παραλαβή και παράδοσή τους των στο χώρο σας.
Τα χαλιά σας αντιμετωπίζονται με το σεβασμό και την προσοχή που τους αρμόζει. Ο "Οίκος Εφραίμογλου", αξιοποιώντας την πείρα και τις ανεκτίμητες γνώσεις του καθώς και τα πλέον εξελιγμένα προϊόντα καθαρισμού, δίνει σε κάθε χαλί ξεχωριστά, την ταυτότητά του (κωδικό αριθμό) που του εξασφαλίζει την ιδανικότερη, αποκλειστική, μεταχείριση ανάλογα με τον τρόπο κατασκευής του (12 διαφορετικοί τρόποι καθαρισμού).
Σε εμάς, καθαρισμός, συντήρηση και φύλαξη γίνονται σε κορυφαίες συνθήκες, με τις πιο εξελιγμένες μεθόδους, στο χέρι ή με σύγχρονα μηχανήματα που, σε συνδυασμό με την εξειδικευμένη τεχνογνωσία του προσωπικού, εγγυώνται την ιδιαίτερη περιποίηση κάθε χειροποίητου χαλιού με οικολογικά υλικά.

Για να συνεργαστούμε πρέπει να ισχύουν οι παρακάτω όροι και προϋποθέσεις:

• Από της παραλαβής , η ελάχιστη χρέωση είναι 35,00 ευρώ +φ.π.α.
• Υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις όταν παραλαμβάνονται χαλιά βρεγμένα, σκοροφαγωμένα, είναι άνω των 14τμ και όταν η παραλαβή γίνεται από περιοχές υπολοίπου αττικής ή εκτός.

• Τα παραλαμβανόμενα χαλιά θεωρούνται μεταχειρισμένα, περιγράφονται στο δελτίο παραλαβής μόνο με γενική περιγραφή κατασκευής ή και προέλευσης χωρίς διαστάσεις.
• Στις διαστάσεις χρεώνονται και τα κρόσσια.

• Ουδεμία ευθύνη έχουμε για φθορές, αλλοιώσεις, αντιδράσεις στις άκρες, ρέλια, κρόσσια, πέλος, χρώματα ή σε άλλα στοιχεία στο πέλος ή πλάτη του χαλιού, μοκέτας και οφείλεται στην κατασκευή, χρήση, παλαιότητα, επεξεργασία, συντήρηση, έκθεση στον ήλιο ή υγρασία.
• Ορισμένοι λεκέδες μπορεί να μη καθαρίσουν πλήρως.
• Επισυνάπτεται σχετικό φυλλάδιο ή πληροφορίες στο www.efremoglou.gr

• Η περίοδος παραλαβής και παράδοσης των χαλιών είναι από 5η Ιανουαρίου μέχρι 20 Δεκεμβρίου ιδίου έτους. Εξόφληση μέσα στο ίδιο έτος.

• Με την αλλαγή του χρόνου τα χαλιά που έχουν παραμείνει στην εταιρεία και δεν παραλήφθηκαν από τον ιδιοκτήτη, επιβαρύνονται με φύλακτρα, ασφάλιστρα και έξοδα συντήρησης για όλη την χρονιά.

• Μετά παρέλευση τριετίας άνευ εξοφλήσεως του λογαριασμού σας, η επιχείρηση ουδεμία ευθύνη έχει για την κατάσταση και την φύλαξη των χαλιών σας.

• Οι πελάτες να ειδοποιούν για την παραλαβή ή την παράδοση των χαλιών τους δέκα (10) ημέρες νωρίτερα.Ώρες παράδοσης-παραλαβής 07:00-16:00 χωρίς συγκεκριμένο ραντεβού.

• Οποιαδήποτε διαφορά ή διαφωνία για να γίνει δεκτή προς συζήτηση πρέπει να υποβληθεί αυστηρά εντός δέκα (10) ημερών από την παραλαβή-παράδοση.

• Για τιμές, χρεώσεις, ραντεβού και άλλες πληροφορίες επικοινωνήστε με τα τηλέφωνά μας 210-2790121 / 210-2771400 / 210-2772580 ή στο e-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

• Ο πελάτης υποχρεούται να διατηρεί το δελτίο αποστολής για την παραλαβή σε καλή κατάσταση και να το επιδεικνύει κατά την επιστροφή των χαλιών του.

• Αρμόδια δικαστήρια για την επίλυση πάσης διαφοράς είναι τα δικαστήρια της Αθήνας.


Τράπεζες
Εθνική GR4701101500000015047029994,
Eurobank GR6602602050000700200142450,
Alpha bank GR0601401370137002320001050,
Πειραιώς GR8901720100005010005228038